Subject: RE: Teade tuleohutusülevaatuse tähtaegselt esitamata jätmise kohta
From: "Roland Niine" <[email-masked]>
To: "Gerli Pajula" <[email-masked]>
Cc: PÄA Ida <[email-masked]>, "Balbiino" <[email-masked]>, "Roland Niine" <[email-masked]>
Date: Tue, 24 Sep 2024 11:42:34 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Gerli Pajula

Tuleohutuskontroll

Ida päästekeskus

Päästeamet

Vastavalt 24.09.2024 telefonivestlusele, Malmi 6a, Jõhvi

Kuna objektil Malmi 6A, Jõhvi linn ei toimu tegevust, palume loobuda
nõudest teostada objektil tuleohutusülevaatus.

 <https://www.facebook.com/Balbiino>

Roland Niine

Tootmis- ja tehnikadirektor

AS Balbiino

Viljandi mnt 26, 11217, Tallinn

Mobiil: + 372 511 5100

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.balbiino.ee/> balbiino.ee

 <https://www.facebook.com/Balbiino>

From: PÄA Ohutusjärelevalve < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Date: Thursday, 29. August 2024 at 15:31
To: Balbiino < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Teade tuleohutusülevaatuse tähtaegselt esitamata jätmise kohta

Lugupeetud hoone omanik

Meile teadaolevalt ei ole Teile kuuluvas tööstus- ja laohoones
tuleohutusülevaatust tehtud.

Aadress/aadressid:

Ida-Viru maakond, Jõhvi vald, Jõhvi linn, Malmi tn 6a

Juhime tähelepanu, et tööstus- ja laohoonetes oli vaja tellida
tuleohutusülevaatus erasektori spetsialisti poolt hiljemalt 1. jaanuariks
2024.

Tuleohutuse seaduse järgi on ülevaatus vaja teha tööstus- ja laohoonetes
pindalaga üle 1000 m² ja aluseks on Ehitisregistri andmed. Juhul, kui
hoonet kasutatakse muul otstarbel, palume andmed kohaliku omavalitsuse
abil registris uuendada.

Tuleohutusülevaatuse kohustusega hoonete nägemiseks tuleb hoone omanikul
siseneda Päästeameti ohutusportaali
<https://ohutusportaal.paasteamet.ee/> ohutusportaal.paasteamet.ee.

Lisainfot saab  <https://www.rescue.ee/et/tuleohutusuelevaatuste-portaal>
Päästeameti kodulehelt ja oma piirkonna päästekeskuse tuleohutuskontrolli
inspektorilt ( <https://www.rescue.ee/et/inspektorite-kontaktid>
kontaktid).

Täname kui olete tuleohutusülevaatuse teavituse kättesaamise hetkeks
tellinud.

Päästeamet

 <https://www.rescue.ee/et/strateegia>